ideal
is een betaalmethode ontwikkeld om de betaling van onlineproducten en -diensten gemakkelijk te maken.
iDEAL is online betalen via internetbankieren.
iiDEAL
wordt ondersteund door:
Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u uw antwoord op de meest gestelde vragen. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen.
ο Waar komen de Leads/afspraken vandaan?
De Leads/afspraken worden gegenereerd via internet. Via topposities in zoekmachines bereiken we duizenden consumenten per dag die een financiële behoefte hebben.
ο Zijn de leads/afspraken exclusief?
Ja, wij verkopen de Leads/afspraken maar 1 keer.
ο Kan ik de leads /afspraken inzien voordat ik ze koop?
Ja, de belangrijkste gegevens van de Leads/afspraken kunt u geheel kosteloos inzien voordat u afneemt.
ο Wat is de conversies van de leads/afspraken?
Op elke 20 leads kan een gemiddelde adviseur ongeveer 3 à 4 posten sluiten. Afhankelijk van de kwaliteit en de verkoopinspanning van de adviseur zal de conversie stijgen. Adviseurs die meer dan 30% sluiten zijn geen uitzondering. Bij de afspraken ligt de conversie vaak nog hoger.
ο Hoe zit het met het aanbod van leads/afspraken?
In de tijd dat wij actief zijn in het genereren van Leads/afspraken zien wij nog elke week een stijgende lijn in onze aantallen. Door topposities in de zoekmachines genereren wij duizenden Leads/afspraken op jaarbasis.
ο Wat kosten de leads/afspraken?
De Leads/afspraken zijn verkrijgbaar in verschillende prijsklassen, gaat u voor de zekerheid van klanten die al een woning gekocht hebben of richt u zich liever op de wat oriënterende klant. Ieder type lead/afspraak heeft een verschillende prijsstelling. Als u zich registreert kunt u de prijzen van de Leads/afspraken inzien. Door onze efficiënte bedrijfsvoering zijn wij één van de scherpste en kwalitatief beste aanbieders op de leadmarkt.
ο Wat als ik een lead /afspraken krijg met onjuiste gegevens?
U kunt de leads alleen retourneren bij een fictief telefoonnummer. U ontvangt immers bij iedere storting 20% extra. Deze extra correctie komt overeen met het gemiddelde uitvalpercentage. Bij de afspraken gelden andere retourneringscriteria.
ο Kan ik alleen leads/afspraken in mijn omgeving afnemen?
Ja, als u zich registreert kunt u aangeven in welke regio u Leads/afspraken wilt ontvangen.
ο Zijn er afnameverplichtingen?
Nee, wij hanteren geen afnameverplichtingen, op deze manier laten wij u helemaal vrij in de keuze hoeveel en wanneer u leads /afspraken wilt afnemen.
ο Welke gegevens van de prospect ontvang ik?
Als u een lead afneemt kunt u onder andere zien via welke site hij gegenereerd is. Vervolgens kunt u uw gesprek met de consument baseren op de domeinnaam en de propositie van de website. (Ik bel u omdat u uw gegevens heeft achtergelaten op de website ............)
ο Hoe weet ik dat er een lead/afspraak beschikbaar is?
Als u zich registreert ontvangt u van ons een mail waarin wij u mededelen dat er lead voor u klaarstaat. Als u geïnteresseerd bent in de lead kunt u via een de link in de mail doorklikken naar de totale gegevens van de lead. Wees er op tijd bij want wie het eerst komt wie het eerst maalt.
ο Welke afspraakcriteria worden gehanteerd?
- de klant is thuis en verwacht uw komst of komt bij u op kantoor langs
- De adviseur stuurt zelf de afspraakbevestiging per post of email naar de klant.
ο Worden er abonnementskosten in rekening gebracht?
Nee, wij brengen geen maandelijkse of jaarlijkse kosten in rekening.
ο Krijg ik een factuur?
Ja, als u uw tegoed aanpast, ontvangt u direct een factuur via email. Afrekening geschiedt via Ideal, de internetkassa van Nederland.
ο Kan ik mij direct registreren?
Ja, u kunt zich 24 uur per dag geheel kosteloos registreren. Na controle van uw AFM registratie nummer wordt uw account geactiveerd.